Przetargi

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - dostawy

Łebień: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 55 000 litrów do kotłowni Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łebieniu
Numer ogłoszenia: 13225 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1637 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Łebieniu, Łebień 93A, 84-351 Łebień, woj. pomorskie, tel. 0-59 8611946, faks 0-59 8611946.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 55 000 litrów do kotłowni Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łebieniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Olej opałowy lekki w ilości 55 000 litrów do kotłowni Zespołu Szkół w im. Jana Pawła II w Łebieniu w 2014 roku.Ilość 55 000 litrów jest wielkością szacunkową zamówienia. Zamówienie mniejszej ilości oleju opałowego w okresie trwania umowy nie upoważnia Wykonawcy do żądania realizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za nie zrealizowanie części zamówienia.Oferowanie dostawy muszą spełniać wymogi Polskich Norm Jakościowych zharmonizowanych z normami europejskimi dla paliw płynnych.1.Szczegółowy zakres zawiera:-Zapewnienie terminu dostawy oleju opałowego w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia( na sygnał przedstawiciela Zamawiającego)-zagwarantowanie warunków płatności-30 dni od daty doręczenia faktury-wykonawca jest odpowiedzialny za jakość,zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia-wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,-Ustalenie i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.-Określone przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Rolmasz sp.z o.o, ul . Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169918,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197538,00
  • Oferta z najniższą ceną: 197538,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198891,00
  • Waluta: PLN.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 stycznia 2014 12:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Wojtysiak
Ilość wyświetleń: 646
21 stycznia 2014 12:52 (Krzysztof Wojtysiak) - Dodanie załącznika [udzielenie_zamowienia.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 stycznia 2014 12:52 (Krzysztof Wojtysiak) - Dodanie załącznika [udzielenie_zamowienia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 stycznia 2014 12:52 (Krzysztof Wojtysiak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)